در آستانه روز خبرنگار
بشارت‌نو «دو روزنامه» شد

در آستانه روز خبرنگارمجوز نشريه بشارت نو از «دوشماره» در هفته به «سه شماره» در هفته(دوروزنامه) تغيير وضعيت داد.

اين تغيير وضعيت با موافقت هيات نظارت بر مطبوعات در جلسه عصر روز سه شنبه 11 مرداد ماه جاري صورت گرفت. بدين ترتيب بشارت نو در آينده اي نزديك به صورت «دو روزنامه»، سه شماره درهفته منتشر مي شود.اين نشريه كه تاكنون به صورت دوشماره در هفته در روزهاي يكشنبه و چهارشنبه هر هفته منتشر مي شده است داراي زمينه هاي سياسي، اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي و ورزشي است.

چاپ شماره های يكشنبه اين نشريه در تهران و چاپ چهارشنبه ها در يزد انجام مي گرفته است كه با توجه به تغيير وضعيت جديد برنامه ريزي براي چاپ آن در سه روز هفته در دست انجام است .البته با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و رکود نسبی حاکم بر فعالیتها در ماه مبارک رمضان این نشریه به صورت هفتگی منتشرمی شود. انشاالله پس از ماه مبارك رمضان انتشار 3 شماره در هفته آن آغاز خواهد شد.

بشارت نو از 18 فروردين سال 1382 مجوز دريافت كرده و در 13 ارديبهشت همان سال نخستين شماره آن منتشر شده است.در ابتدا اين نشريه مجوز دو هفته نامه باگستره توزيع منطقه اي داشت كه باگذشت زمان و طي تغييراتي در طول ساليان گذشته به سه شماره در هفته باگستره توزيع بين المللي و داراي مجوز به دوزبان فارسي و انگليسي تغيير يافته است.

یزدفردا :این موفقیت را به جناب آذرنگار مدیر مسئول جوان و پرکار دو روزنامه بشارت نو  و همکاران ارجمند رسانه ای ایشان  تبریک گفته و امید واریم شاهد پیشرفت های روز افزون همکاران در تمام زمینه ها باشیم
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا